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O cão macho mais alto do mundo – um grande dane de Iowa chamado Kevin, que era cômico e esquivo 😊 apesar das suas imponentes características morreu inesperadamente deixando os seus proprietários lamentar o facto dos humanos “nunca terem tempo suficiente” 😊 com animais tão majestoso. Kevin, de três anos morreu depois que adoeceu e passou por uma cirurgia não planejada segundo 😊 um comunicado divulgado na segunda-feira pelo Guinness World Records. Em um comunicado, os co-proprietários de Kevin Tracy e Roger Wolfer descreveram 😊 sportsbet é confiavel família como "devastada". "Ele era apenas o melhor menino gigante", disse a declaração dos Wolfes, que foi compartilhada pela organização 😊 famosa por manter um banco de dados com cerca 40 mil registros mundiais. “Estamos tão felizes porque ele conseguiu quebrar 😊 esse recorde e ter essa luz nele ”. Ele absolutamente adorou as atençãos do grupo "Eu gostaria que essas raças gigantes, 😊 e todos os cães pudessem viver mais do mesmo. Nunca é tempo suficiente." Kevin mediu 3 pés 2 pol (0,97 metros) 😊 de seus pé até a cernelha ou o cume entre as escápula. Isso era aproximadamente do mesmo tamanho que muitas 😊 crianças pequenas - bem como 8 sportsbet é confiavel mais alto no homem médio grande dane Guinness World Records tinha dito... O 😊 cão pooch garantiu o título de maior do mundo vivo macho depois que a gravação foi abandonada pela morte seis 😊 meses antes da colega americana grande Dane Zeus, Guinness disse.Zeus -que também tinha três anos quando morreu-tinha sido 3ft 5.18in 😊 (1:046 metros) altura Quando ele teve sportsbet é confiavel perna direita dianteira Amputada sportsbet é confiavel meio à batalha contra câncer ósseo e desenvolveu 😊 um caso fatal para uma pneumonia! Em 13 de junho passado, o Guinness World Records publicou uma entrevista com os Wolfes 😊 sobre como Kevin agiria se não tivesse ideia do tamanho que ele tinha na casa sportsbet é confiavel questão e seus dois 😊 filhos pequenos. Kevin – nomeado sportsbet é confiavel homenagem ao protagonista da série de filmes Home Alone - era notoriamente “terrível” com o 😊 aspirador do lar, como Tracy Wolfe contou. "Ele não vai deixar que ele fique a seis pés dele!" Tracy Wolfe disse. 😊 Chamando Kevin de “bebê grande”, ela acrescentou: Cães, gatos e outros animais de estimação sportsbet é confiavel geral podem detestar aspiradores por causa 😊 dos ruídos altos que fazem ou cheiro estranho eles produzem. Mas a fobia se destacou no Kevin devido à forma 😊 como ele diminuía as coisas ao seu redor (e às vezes era confundido com um cavalo pequeno). Kevin estava tão propenso 😊 ao nervosismo que quando acompanhou o filho dos Wolfes para sportsbet é confiavel primeira aula de treinamento na organização 4-H, ele ficou 😊 sobrecarregado e se sugou no meio da sessão. Nessa entrevista, Tracy Wolfe também ficou maravilhado com a forma como Kevin poderia 😊 comer até 10 xícaras de comida diariamente e passar grande parte do seu tempo dormindo enquanto ainda mantinha uma figura 😊 velte. Contribuindo para sportsbet é confiavel admiração foi o fato que ele iria roubar qualquer alimento adicional possível fora dos balcões da 😊 cozinha - os quais se aproximou sem terque levantar um focinho muito menos precisar ficar sportsbet é confiavel suas patas traseiraes! "Kevin é 😊 apenas o epítome de um gigante gentil", Tracy Wolfé disse ao Guinness.
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Cristiano Ronaldo’s decision to remove two Coca-Cola bottles from view at a press conference, and dent the value of the 🍇 fizzy drink maker’s sponsorship of the European Championship, has highlighted the risks brands face associating with sports stars made powerful 🍇 by the social media era. The Portugal captain, a renowned health fanatic who eschews carbonated drinks and alcohol, underlined his point 🍇 by holding a bottle of water while saying “agua”, Portuguese and Spanish for water. The water brand in question happened 🍇 to be owned by Coca-Cola too, but the damage – by a major sports star with 550 million social media 🍇 followers – was done. “It’s obviously a big moment for any brand when the world’s most followed footballer on social media 🍇 does something like that,” says Tim Crow, a sports marketing consultant who advised Coca-Cola on football sponsorship for two decades. 🍇 “Coke pays tens of millions to be a Uefa sponsor and as part of that there are contractual obligations for 🍇 federations and teams, including taking part in press conferences with logos and products. But there are always risks.” Major brands have 🍇 never been able to control the actions of their star signings. Nike decided, stoically, to stand by Tiger Woods as 🍇 the golfing prodigy lost sponsors including Gillette and Gatorade after a 2009 sex scandal. However, Ronaldo’s public snub signifies a 🍇 different kind of threat to the once cosy commercial balance of power between stars and brands, one born of the 🍇 social media era. “Ronaldo is right at the top of social media earners,” says PR expert Mark Borkowski. “It is about 🍇 the rise of the personal brand, the personal channel, it gives so much bloody power. That’s what has allowed Ronaldo 🍇 to make a point [about a healthy lifestyle].” Now 36, the world’s most famous footballer has built an empire that has 🍇 seen him make more thanR$1bn (£720m) in football salaries, bonuses and commercial activities such as sponsorships. What is crucial is 🍇 the global platform social media has given him – half a billion followers on Instagram, Twitter and Facebook – which 🍇 has freed him from following the commercial rules of clubs, tournaments and their sponsors. He is the highest earner on 🍇 Instagram, commandingR$1m per paid post, and with more thanR$40m in income from the social media platform annually he makes more 🍇 than his salary at Juventus. “People are saying this is about athlete activism and there is some truth to that,” says 🍇 Crow. “Athletes are taking a more activist view, we are seeing that, most recently in press conferences. And we will 🍇 see it again.” On Tuesday, the France midfielder Paul Pogba, a practising Muslim, removed a bottle of Euro 2024 sponsor Heineken’s 🍇 non-alcoholic 0.0 brand from the press conference table when he sat down to speak to the media after his team’s 🍇 1-0 win over Germany. Three years ago, he was one of a group of Manchester United stars who boycotted a 🍇 contractual event for sponsors to protest at the club’s poor travel arrangements that had affected Champions League games. Crow says the 🍇 most important example of athlete activism came last month when Naomi Osaka, the No 2-ranked female tennis player, pulled out 🍇 of the French Open after being finedR$15,000 and threatened with expulsion by organisers for saying she would skip contractual media 🍇 obligations because of the effect on her mental health. Osaka, who has more than 4 million social media followers, used Twitter 🍇 to explain her “huge waves of anxiety” and the “outdated rules” governing players and media conferences, and announce she was 🍇 pulling out of Roland Garros. “Activism is now on every sponsor’s radar,” says Crow, who believes Ronaldo’s move could mark the 🍇 beginning of the end of product placement-laden press conferences. “My view is that for a long time now having sponsors’ products 🍇 on the table in front of athletes in press conferences looks outdated and inauthentic and it’s time to retire it,” 🍇 he says. “This incident highlights that fact. Many of my sponsor clients have mentioned this in the past, particularly those 🍇 targeting younger consumers. It’s not as if sponsors don’t have enough branding throughout tournaments and events anyway.”
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